.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غرق شدن ۷ نفر در آب‌های ساحلی مازندران
۷ نفر ۵ روز گذشته در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند و جان باختند.

به گزارش شمال نیوز، عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از اول مهر امسال تاکنون شرایط آب و هوایی مناسب بودو گردشگران زیادی با شروع فصل پاییز به استان سفر کردند، گفت: در این مدت استقبال از آب‌های ساحلی مازندران افزایش یافت و با توجه به تعطیلی زودهنگام طرح دریا شاهد افزایش غریق در هفته نخست مهرماه بودیم.

وی بابیان اینکه از ۴ مهر امسال تا کنون ۷ نفر در آب‌های ساحلی فریدونکنار، محمودآباد غرق شدند، افزود: یک جوان ۱۹ ساله تهرانی در شهرستان نور و یک نفر در محدوده نوشهر و چالوس در این مدت غرق شدند و جان باختند.

عباسی گفت: ۵ مهرماه امسال نیز یک جوان ۲۲ ساله اهل اهر متاهل در آب‌های ساحلی فریدونکنار غرق شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن ۵ نفر در آب‌های ساحلی محمودآباد خبر داد و افزود:از این تعداد یک مرد متاهل ۴۷ ساله اهل تهران، یک جوان لرستانی متولد ۷۴ و دو مرد تهرانی در آب‌های ساحلی این شهرستان غرق شدند و جان باختند.

وی گفت: یک خانم تهرانی که غرق شده بود نیز با کمک امدادگران هلال احمر و ناجیان غریق از آب گرفته شد و در بیمارستان محمودآباد بستری است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه از اول خرداد امسال تا پایان شهریور ۴۷ نفر در آب‌های ساحلی مازندران غرق شدند و جان باختند، افزود: آمار غریق در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۶۶ نفر بودند حدود ۲۹ درصد کاهش داشته است.

عباسی گفت: برای کاهش تلفات دریایی طرح دریا باید تا نیمه مهرماه هر سال ادامه بیابد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.